Державний навчальний заклад "Запорізький професійний ліцей сервісу"

Меню


Різне


Професії






Адреса ліцею:
69050, м. Запоріжжя, вул. Космічна, 129
Телефони:
(061)769-20-51;
(061)769-20-52;
(061)769-20-53
група у Facebook
Календар України. Українське ділове мовлення Випускників шкіл запрошуємо на навчання до ДНЗ "Запорізький професійний ліцей сервісу".

Чепакова Ніна Птрівна

 

Майстер з технологій і організвції громадського

Освіта
1969р.- Горлівський технікум радянської торгівлі за фахом; Технологія виготовлення їжі, присвоєно кваліфікацію техніка-технолога;
1977р.-Донецький інститут радянської торгівлі за спеціальністю«Технологія і організація громадського харчування, присвоєна кваліфікація інженера-технолога

Стаж роботи
1. загальний трудовий стаж-40 років
2. педагогічний стаж-2 роки 10 місяців
3. стаж на посаді викладача-1 год7 місяців

Викладає дисципліни:Фізіологія харчування, гігієна і санітарія;Організація обслуговування в ресторанах; Товарознавство продовольчих товарів; Основи калькуляції і облік; Професійна етика і психологія; Технологічне устаткування; Кулінарна характеристика страв; Технологія приготування напоїв та коктейлів,Основи професійної етики і культура спілкування; Техніка пошуку роботи; Ділова активність

Підвищення кваліфікації: Професійна майстерня Асоціації міст України « Розвиток малого і середнього бізнесу та проблеми формування середнього класу
Результати педагогічної діяльності
1. порівняльний аналіз діяльності педагога на підставі контрольних зрізів знань:Проведено відкритий урок з предмету Організація обслуговування в ресторанах на тему Сервіровка столу
2. результати проміжної та підсумкової роботи: 19 учнів групи 11/13 захистили 3 розряд з професії Офіціант

Узагальнення досвіду
1. Участь у методичній секції ліцею:
методична розробка на тему Процеси, які відбуваються при тепловій обробці продуктів,
методична розробка на тему Приготування страв з рубаною птиці, дичини і кролика;
доповідь на тему Сутність і причини агресивної поведінки молоді;
2. Участь у проведенні майстер-классав торговому коледжі
3. Участие у проведенні майстер-класу та семінару в будівельному ліцеї
4. Участь у проведенні майстер-класу і семинарав Запорізькому філіалі Київського національного університету культури і мистецтв

Оцінка учнів на уроці:
- рівень активності учнів на уроці
- адекватність відповідей на запитання вчителя, діти ставлять запитання на уточнення розуміння матеріалу
- розвиненість самостійного мовлення учнів

Оцінка діяльності педагога на уроці це:
- педагогічний такт вчителя
- рівень співпраці вчителя з дітьми
- часто використовуються ситуації діалогу, обміну думками
- вміння слухати і чути учня, психологічна атмосфера уроку
- гнучкість вчителя, здатність коригувати свої дії (план уроку) на основі оперативної оцінки їх результативності, дозвіл виникаючих конфліктних ситуацій.

Ускладнюють проведення уроку:
Невпевненість у своїх знаннях і вчительських силах
Байдуже ставлення до всього що відбувається на уроці
Рихла композиція уроку
Скутість рухів вчителі
Невміння учнів працювати запропонованими методами навчання
Одноманітність методів навчання
Безпристрасний розповідь вчителя
Монотонність і сухість при викладі нового матеріалу
Відхід від теми уроку, захоплення сторонніми, не пов'язаними з темою і завданнями уроку питаннями.

Рівень пізнавальних здібностей моїх учнів різний, значна частина дітей має низьку мотивацію до навчання, отже, основною метою педагогічної діяльності слід вважати розвиток пізнавальних здібностей учнів.

Завдання моєї педагогічної діяльності багатофункціональні, але головними є:
1. Підвищення мотивації до навчання.
2. Розвиток творчого мислення, зв'язного мовлення учнів.
3. Створення на уроці оптимальних умов для розвитку кожного учня.

Використовую різні види діяльності учнів на уроці, що робить урок, думаю, цікавим. Підтримую позитивний емоційний настрій уроку, а це сприяє розвитку пізнавального інтересу учнів до предмету. До кожного уроку відбираю і розробляю головні питання змісту, визначаю раціональну методику, часто вдаюся до допомоги інтернету.
У своїй роботі використовую диференційований підхід у навчанні. Це особливо важливо для слабких учнів. Робота організується так, щоб з часом ступінь самостійності зростала, а доза допомоги знижувалася. Для подібної диференціації у своїй практиці використовую зразки виконання завдань, пам'ятки-опори, пам'ятки-алгоритми.
Так як учні мають різний рівень пізнавальних здібностей, різну ступінь навченості, підбираю раціональні види робіт, створюю ситуацію успіху, яка є важливою умовою для формування мотивації і розвитку учнів. Враховуючи реальні можливості дітей, організовую продуктивну діяльність всієї групи, здійснюючи диференційоване навчання на уроці
Застосовую різні форми організації навчальної діяльності учнів: індивідуальну, групову, фронтальну. Групова робота використовується мною нечасто, переважно на найважчих або найбільш важливих для вирішення навчальних завдань темах програми. Застосування таких уроків на практиці сприяє зацікавленості в предметі, вони дають можливість виявити здібності, бути активним учасником навчального процесу, не боятися висловити свою думку.
Однією з сучасних форм роботи на уроці вважаю заліки у формі тестових завдань, рефератів ,вони психологічно виховують відповідальність за формування знань і умінь.

Маючи невеликий педагогічний досвід я вважаю, що ефективність викладання підвищувалася б:
- широким спектром завдань розвиваючого характеру, диференційованим підходом до навчання
- адекватністю наочного матеріалу
- тим, що на уроці ведеться тонкий і кваліфікований облік індивідуальних особливостей учнів, а не розрахунок на середнього учня
- тим, що в поясненні враховуються можливі помилки учнів
- ефективним використанням можливостей навчального кабінету на уроці.

Відгуки:
1. Характеристика адміністрації
2. Характеристика колег
3.Характеристика батьків учнів

Дякую за увагу. Ваша Ніна Петрівна Чепакова